Impact scăzut pentru pierderea în greutate

MODALITĂȚI DE A SLĂBI FĂRĂ A ALERGA - INFORMAȚII PRIVIND PIERDEREA ÎN GREUTATE -

impact scăzut pentru pierderea în greutate

Exercițiul cu impact scăzut vă poate oferi în continuare un antrenament care arde caloriile - complementul perfect pentru planul dvs. Nu numai că este mai puțin stresant asupra articulațiilor tale, în comparație cu activitățile cu impact ridicat, precum alergarea și săriturile, dar este perfect pentru cei nou-nouți să facă exerciții fizice, supraponderali, însărcinate sau cei care au dureri articulare sau osteoartrită.

Impactul scăzut nu trebuie să însemne o arsură scăzută de calorii.

impact scăzut pentru pierderea în greutate

Un lucru de reținut: toate aceste calcule se bazează pe o persoană de de kilograme și 30 de minute de activitate. Arsura calorică va depinde de greutatea, nivelul intensității și durata. Exercitiile fizice sunt si impact scăzut pentru pierderea în greutate eficiente atunci cand sunt asociate cu o dieta sanatoasa.

impact scăzut pentru pierderea în greutate

Descarcă aplicația MyPlate pentru a-ți urmări caloriile consumate și arse pentru o imagine completă a stării tale generale. Plimbare Mersul este unul dintre cele mai populare exerciții cu impact scăzut pe care le puteți alege, spune Consiliul American pentru Exercițiu ACE.

Nu costă nimic să începi un program de mers, deși s-ar putea să vrei să investești într-o pereche robustă de încălțăminte de mers. În zilele în care vremea inclinată împiedică activitatea în aer liber, lovește banda de alergare, care are un plus de beneficiu de a vă permite să controlați viteza și înclinarea.

Calorii arse: la 3, 5 mph, la 4 mph sau la 4, 5 mph 2. Ciclism Ciclul și ciclismul staționar sunt, de asemenea, ușor pe articulații. Bicicletele de antrenament obișnuite sunt mai bune pentru începători, deoarece oferă mai mult sprijin în spate.

Ca și în cazul mersului, intensitatea contează și cu cât mergi mai repede sau cu mai multe dealuri, mai multe calorii vei arde.

Exerciții cu impact redus pentru durerile articulare

Clasele de cicluri de grup pot fi o mare sursă de motivație, dar, deși puteți arde o tonă de calorii, ACE avertizează că unele pot fi prea viguroase pentru începătorul mediu. Dacă tocmai începi, fă un ciclu într-un ritm care te simte confortabil, în loc să încerci să ții pasul cu restul clasei. Calorii arse: la 12 până la 13, 9 mph, la 14 până la 15, 9 mph sau la pentru ciclismul staționar 3.

Mașină eliptică Exercitarea pe o mașină eliptică vă oferă un antrenament minuțios și scade stresul pe șolduri, genunchi și spate, deoarece ambele picioare rămân mereu împământate.

În plus, mașinile eliptice sunt echipate cu mânere care seamănă cu stâlpii de schi, care îți funcționează și corpul superior. Calorii arse: 4.

Pentru a beneficia la maxim de antrenament, mențineți un ritm constant pe parcursul antrenamentului.

SCĂZUT - EXERCIȚII PENTRU PIERDEREA ÎN GREUTATE - 2021

Și dacă vă place să faceți exerciții într-un cadru de grup, luați în considerare să încercați o clasă de aerobic în apă. Calorii arse: până la pentru înot și pentru aerobic cu apă Exercitarea și pierderea în greutate Dacă pierderea în greutate este obiectivul tău, ACE recomandă arderea a de calorii pe zi prin activitatea fizică și bărbieritul încă din alimentația ta pentru a menține o pierdere în greutate lentă și constantă a unei kilograme pe săptămână.

impact scăzut pentru pierderea în greutate

Exercițiile cu impact scăzut, cum ar fi ciclismul și înotul, se epuizează atunci când sunt efectuate energic și s-ar putea să nu fie adecvate pentru nivelul dvs. Păstrați-l în siguranță, ușurându-vă în noul dvs. Dacă sunteți un bărbat de peste 40 de ani, o femeie de peste 50 de ani sau dacă aveți o impact scăzut pentru pierderea în greutate medicală, cum ar fi bolile de inimă, consultați-vă cu medicul dumneavoastră înainte de a vă angaja cu efort fizic.

impact scăzut pentru pierderea în greutate

Utildiscuții