Cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor, Cum se numără macrocomenzile pentru scăderea în greutate The Fit Habit

NUMARAREA MACROS 101: GHID

Macronutrienții sunt carbohidrați, grăsimi și proteine. Organismul dumneavoastră are nevoie de aceste substanțe nutritive pentru a vă menține sănătoși, puternici și energici.

Ce sunt macro-urile? Un ghid complet pentru numărarea macronutrienților

Getty Images Dacă te uiți la o etichetă nutrițională, primul număr pe care probabil îl vezi este numărul de calorii. Vizionarea numărului de calorii este o modalitate excelentă de a atinge obiectivele de sănătate și de fitness, dar pentru a vă scufunda mai adânc, înțelegerea macronutrientilor este utilă.

Mărimile de numărare vă pot arăta care combinații de alimente vă fac să vă simțiți mai bine și faceți tot ce vă stă în putință și vă puteți ajuta să vă transformați obiceiurile alimentare la cele mai sănătoase pe termen lung.

Ce sunt macronutrienții? Macronutrienții sunt molecule de care avem nevoie în cantități mari sau cele mai importante substanțe nutritive de care avem nevoie pentru a supraviețui. Micronutrienții, pe de altă parte, sunt substanțe care sunt necesare în cantități mult mai mici, cum ar fi vitamine, minerale și electroliți.

Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor

Cele trei macronutrienți sunt carbohidrații, proteinele și grăsimile. În ciuda dietei, toți aveți nevoie de trei: oprirea unui macronutrient este un risc pentru deficiența nutrienților și a bolilor.

Carbohidrați Carbohidrații vă oferă energie rapidă.

  1. Cum să eliminați suplimentar grăsimea din arme |
  2. Unitatea de pierdere în greutate
  3. Cum să calculați și să urmăriți macrocomenzile
  4. Cum se numără macrocomenzile pentru scăderea în greutate The Fit Habit

Când consumați carbohidrați, organismul dvs. Carbohidrații complexi — cum ar fi legumele de amidon și cerealele integrale — promovează, de asemenea, sănătatea digestivă deoarece sunt bogate în fibre. Proteinele constau în aminoacizi, care sunt blocurile de structură ale multor structuri din corpul vostru.

pierderea în greutate jenny shipley într o zi rapid pentru pierderea în greutate

Aveți nevoie de 20 de aminoacizi diferiți, dintre care nouă sunt aminoacizi esențiali. Asta înseamnă că corpul tău nu o poate produce singur și trebuie să-l scoți din mâncare.

cum să pierdeți grăsimea în 3 luni retete manastiresti de slabit

Dacă vă lipiți de o dietă pe bază de plante, unele amidonuri, legume și fasole sunt de asemenea surse bune de proteine. Grasimi Grasimea cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor este necesara pentru ca organismul tau sa-si indeplineasca multe sarcini.

Aveți nevoie de grăsimi pentru a absorbi vitaminele solubile în grăsimi A, D, E și Kpentru a vă izola corpul în condiții reci și pentru a ieși ore întregi fără a mânca. Dietă grasă, de asemenea, protejează organele, sprijină creșterea celulelor și induce producția de hormoni.

Un ghid pentru stăpânirea macro-urilor

Aceasta tehnica de fitness inteligent inlocuieste calitatea de membru in sala de sport Fiecare macronutrient este egal cu un anumit număr de calorii per gram: Carbohidrații au patru calorii pe gram Proteinele au patru calorii pe gram Grasimile au nouă calorii pe gram ] Aportul recomandat de macronutrienți Fiecare persoană este diferită și, prin urmare, aportul de macronutrienți preferat de fiecare persoană este diferit.

Raportul dvs. De exemplu, mulți oameni se dezvoltă într-o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, dar gândul unei diete cu conținut scăzut de carburi pentru mine mă face să mă trezesc.

cum să pierzi grăsimea corporală ca nebun cea mai bună pierdere în greutate teatox recenzii

Cel mai bine sunt dacă mănânc aproape 50 de procente de carbohidrați. În mod similar, cu o dietă bogată în proteine, puteți obține rezultate bune, în timp ce altcineva poate prezenta indigestie dacă se consumă prea multă proteină.

  • Ce sunt macro-urile? Un ghid complet pentru numărarea macronutrienților - Recomandate
  • Pods de slăbire
  • Gama sănătoasă pentru pierderea în greutate pe săptămână
  • Tot ce trebuie să știți despre numărarea macro-urilor - Culturism - parchet-incalzire-pardoseala.ro
  • Cum să descoape și să piardă în greutate

Cum se calculează macrocomenzile dvs. Acum știți ce macrouri sunt și câte calorii aveți. În continuare trebuie să așteptați ceva. Aceasta deoarece rata de admisie este în procente, dar informațiile nutriționale sunt în grame. Voi folosi macro-ul meu ca exemplu. În primul rând, trebuie să știți cât de multe calorii doriți să mâncați sau să mâncați zilnic.

Excel Sinhala - VBA and Macros - 01

Mănânc aproximativ de calorii pe zi. Atunci determină raportul ideal.

  • UN GHID PENTRU STĂPâNIREA MACRO-URILOR - DESPRE TOT -
  • Site uri de pierdere în greutate sănătoasă
  • Pierdere în greutate halifax ns
  • MACROS COUNT GHID; SVEN BADTKE
  • Pierderea în greutate a păducelului

Apoi multiplicați caloricile zilnice totale cu procentajele. În cele din urmă, împărțiți numărul de calorii cu numărul de calorii pe gram. Mănânc 1. Proteină: 2. Grăsimi: x 0,25 este egal cu De asemenea, obțin de calorii care constau în grăsimea alimentelor.

Pentru a calcula grame reale: Carbohidrați patru calorii pe gram : 1.

Rolul grăsimii în corp

Dacă nu vă place matematica, nu vă îngrijorați. Internetul găzduiește un număr de calculatoare macronutrient care vor face calculele pentru dvs. Acest calculator este unul dintre cele mai cuprinzătoare disponibile.

Colectează informații despre stilul de viață și sănătatea cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor care mulți calculatori nu le au, cum ar fi cât de activ sunteți la locul de muncă, ce fel de poftă aveți și dacă suferiți de afecțiuni. Calculatorul macro pentru sănătoși Calculator vă calculează conținutul macronutrient pe baza vârstei, sexului, înălțimii, greutății și nivelului de activitate.

Îmi place acest calculator macro pentru că poți vedea relația în legătură cu întreaga zi, trei mese și patru mese sau cinci mese. Muscle For Life Pret: Free Calculatorul pentru musculare pentru viata este un alt calculator foarte detaliat. Acesta ține cont de greutatea dvs.

Video: IMPOSSIBALL ? Flat Earth Documentary (2017) 2021, Iunie

Avantajul acestui calculator este acela că obțineți un raport mai precis, deoarece sunt luați în considerare mai mulți factori. Dezavantajul este că trebuie să cunoașteți compoziția corpului înainte de cum să pierdeți macrocomenzile de numărare a grăsimilor utiliza. Puteți alege să câștigați, să pierdeți sau să vă mențineți greutatea actuală și puteți utiliza glisoarele de mai jos pentru a ajusta raportul, dacă recomandarea automată nu este ideală pentru dvs.

Cum să urmăriți macrocomenzile Numerele dvs. Suna înfricoșător, dar Webul vine cu pierdere în greutate mtbr întreagă gamă de programe de urmărire digitală pentru salvare. Dacă sunteți familiarizat doar cu procentele, MFP este o opțiune excelentă datorită caracteristicii de scanare a codurilor de bare și a bazei de date cu produse alimentare și băuturi.

MyFitnessPal Cu un abonament premium, puteți urmări sumele și procentajele în grame și puteți vedea macroblocurile pentru fiecare masă și gustare.

Suplimentar grăsimea eliminați

Cu un abonament premium, beneficiați, de asemenea, de funcții suplimentare, cum ar fi alimente calitatea alimentelormarcaje de produse alimentare dacă mănânci ceva și rapoarte săptămânale. De asemenea, puteți să urmăriți greutatea corpului și să setați alimente personalizate pentru rețete de casă, astfel încât să nu trebuiască să urmăriți fiecare ingredient.

Sfat: Bazele de date alimentare sunt utile, dar conțin adesea mai multe intrări cu informații diferite pentru același articol care pot fi recuperate confuz. Cronometrul oferă o tablou de bord detaliat și rapoarte care facilitează urmărirea macrocomenzilor.

Cronometer Cronometru Pret: 2.

pierderea inexplicabilă în greutate oboseală dureri de spate cum să ardeți grăsimea în abs inferior

Versiune gratuită disponibilă. Trackerul Cronometru nu doar captează macrouri, ci și vitamine și minerale.

pastile de slabit din austria pierderea în greutate asociată cu limfomul

De asemenea, vă permite să urmăriți date biometrice importante precum tensiunea arterială, colesterolul, somnul, starea de spirit, ritmul cardiac și multe altele — dar mai întâi aveți nevoie de aceste informații pentru a utiliza funcțiile.

Utildiscuții