Sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă. Sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă. Sfaturi pentru pierderea rapidă în greutate

sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă

Mulți dintre pacienții mei au avut succes, mulți și-au recâștigat greutatea, iar unii nu au slăbit deloc. În acest proces, am învățat multe despre pierderea de greutate pe termen lung în lumea reală - nu despre pierderea în greutate a televizorului; nu pierderea în greutate a celebrităților, care include de obicei bucătari privați, antrenori și bone, ci mai degrabă pierderea în greutate a persoanelor reale adesea stresate și suprasolicitate care încearcă să slăbească în timp ce își trăiesc viața.

Acest tip de scădere în greutate include provocări lunare, cum ar fi sărbătorile, vacanțele, pierderea motivației și chiar modificările vremii care sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă exercițiile fizice. În plus, lucrând ca scriitor cu jumătate de normă, expert în dietă și nutriție și gazdă TV care evaluează aproape fiecare dietă de acolo, mi-am dat seama, de asemenea, că nu există o dimensiune unică, atunci când vine vorba de dietă - - majoritatea dietelor vor funcționa pentru unii oameni o parte din timp.

Deci, mai degrabă decât să vă spun ce să mâncați, m-am gândit să împărtășesc ceea ce cred că sunt șapte dintre cele mai bune sfaturi pentru a pierde în greutate și pentru a menține greutatea, indiferent de dieta pe care alegeți să o urmați.

Creșteți volumul meselor. Mâncăm aproximativ același volum de alimente în fiecare zi, [1] astfel încât includerea alimentelor cu o densitate calorică mai mică calorii pe gram este esențială, cu excepția cazului în care mâncați porții foarte mici cum ar fi francezii. Alimentele care au o densitate calorică mai mică sunt bogate în apă fructe, legume, supă, lactate cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimibogate în fibre cereale integrale, fasole, fructe și legume și mai slabe în grăsimi.

Alimentele care nu conțin apă, cum ar fi gustări uscate sărate, biscuiți și produse de patiserie dense au o densitate calorică mai mare, chiar dacă sunt lipsite de grăsimi, iar porțiunile trebuie controlate cu atenție. Prin modificarea permanentă a meselor și a rețetelor pentru a include mai multe ingrediente cu densitate scăzută de calorii, nu trebuie să tăiați porții pentru a pierde în greutate și a o menține, iar a mânca bine este mult mai capabil să trăiască.

Limitați caloriile lichide. Corpul nostru pur și simplu nu înregistrează calorii lichide, cum ar fi caloriile din alimentele solide, deci este foarte ușor să consumi prea multe calorii în fiecare zi, consumând latte foarte mari chiar dacă sunt lipsite de grăsimibăuturi îndulcite cu zahăr inclusiv ceai îndulcitbăuturi sportive și chiar suc, care are zahăr natural, dar este încă încărcat cu calorii și băuturi alcoolice.

Reduceți-vă latte-ul de dimineață, limitați cât mai mult consumul de băuturi îndulcite cu zahăr, beți suc din paharele cu suc de modă veche care erau 6 sau 8 uncii și, dacă beți alcool, evitați mixerele cu zahăr și reduceți caloriile din altundeva în masă, dacă este posibil.

sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă

Fă ca mâncarea fără minte să lucreze pentru tine. Numeroase studii au analizat relația dintre mediul alimentar al unei persoane și consumul de alimente. Construind un mediu alimentar mai bun, puteți controla fără minte caloriile pentru totdeauna, indiferent cât de stresat sunteți la locul de muncă sau cât de mult vă scad nivelurile de motivație.

Începeți cu vesela. Mănâncă farfurii mai mici, din boluri mai mici și bea din pahare înalte și subțiri. În cămară, frigider și congelator, păstrați cât mai mult posibil alimentele mai tentante, așezându-le pe rafturi sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă înalte sau transferându-le în recipiente de depozitare opace.

10 sfaturi pentru pierderea reală în greutate

La masa de cină, lăsați în bucătărie să serviți mâncăruri care conțin alimente cu conținut ridicat de calorii și păstrați pe masă mâncăruri cu legume cu conținut scăzut de calorii la îndemână, pentru câteva secunde. Limitați varietatea de alimente mai puțin sănătoase acest lucru este important și atunci când vă depozitați cămaradeoarece cercetările arată că varietatea crescută este egală cu aportul caloric crescut.

Gândiți-vă în afara sălii de gimnastică atunci când vine vorba de mișcare. Da, este esențial să faci cel puțin 30 de minute pe zi de exerciții cardiovasculare de cinci ori pe săptămână și de două ori pe săptămână de antrenament de forță, dar de fapt poți arde mult mai multe calorii în timp, crescând activitatea bazată pe stilul de viață, cum ar fi să stai în picioare telefonul, coborârea devreme din tren sau autobuz și mersul pe jos până la serviciu sau angajarea în hobby-uri mai active, cum ar fi bowling în loc să mergi la filme sau să iei lecții de dans în loc de lecții de fotografie.

Cercetările arată sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă lucrurile de bază, cum ar fi mașinile de spălat vase, mașinile, lifturile și mașinile de spălat, ne determină să ardem mai puține calorii pe zi, deci trebuie să găsiți o modalitate de a arde aceste calorii în plus, în ciuda progreselor tehnologice.

Adăugarea la cât mai multă activitate fără exerciții fizice se poate aduna cu adevărat în termeni de calorii arse pe termen lung și este mult mai ușor de încorporat permanent în viața ta, oricât de motivat ai fi.

Crema pentru pierzi grăsimea de la burtă i reducand celulita folosind 5 CP pentru a slăbi

Ștergeți mentalitatea totul sau nimic. Nu mă aștept ca cineva să fie perfect tot timpul.

sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă

De sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă, îi încurajez pe pacienții mei să se răsfețe devreme în programul lor de slăbire pentru a-i ajuta să-și dezvolte încrederea, să învețe să se descurce cu indulgențe controlate și să revină rapid din alegerile mai puțin sănătoase. Nu acționați ca și cum ar exista un comutator în creierul dvs. Gandeste inainte. Eu personal nu mă descurc bine în planificarea meselor pentru săptămână, dar mulți dintre pacienții mei au mult mai mult succes atunci când o fac.

Tind să mănânc și să cumpăr multe dintre aceleași lucruri în fiecare săptămână, așa că sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă necesar un plan mai mic. Insist că pacienții au întotdeauna oarecum un plan de a mânca departe de casă - greutatea de grăsime de burtă pierde dacă se asigură că aveți trei sau patru restaurante în jurul biroului care au alegeri sănătoase, examinând din timp meniul restaurantului dacă mâncați afară în special la restaurantele etnice pentru a afla alegeri mai bune sau pentru a decide din timp ce veți răsfăța la o petrecere sau la o cină vin, pâine, desert sau paste.

Angajându-vă mental înainte de timp, limitați alimentația și băutul fără minte care apar adesea în ocaziile de consum social. Dacă participați la o petrecere sau cină, oferiți-vă să aduceți un fel de mâncare sănătos, astfel încât să aveți o opțiune sigură de a vă umple sau mâncați o mică gustare înainte de a ieși pe ușă proteinele slabe și legumele funcționează cel mai bine pentru a preveni supraalimentarea - și includeți un puțină grăsime sănătoasă dacă intenționați să beți, deoarece grăsimea întârzie absorbția alcoolului.

Pierderea în greutate în centimetri - Dietă Femina

Aveți întotdeauna un plan B pentru a mânca și a face mișcare. Acest lucru este esențial, în special pentru majoritatea americanilor care sunt ocupați cu jonglerii cu munca, familia și acasă și nu au întotdeauna timp să ajungă la sală, să pregătească cea mai bună mâncare sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă să găsească cel mai sănătos restaurant. Dacă nu puteți ajunge la ora 7 a. Schimbările consistente și mai mici se adună cu adevărat în timp.

sfaturi pentru pierderea în greutate permanentă

Și puneți mereu la dispoziție congelatorul cu câteva opțiuni sănătoase de masă congelată, inclusiv plătite și legume congelate, pentru acele nopți în care nu aveți timp să gătiți și sunteți tentați să comandați pizza sau mâncare chinezească.

În cele din urmă, încercați întotdeauna să păstrați la îndemână un pachet de gustări sănătoase de urgență pentru a elimina foamea și pentru a vă oferi timp pentru a face cea mai bună alegere posibilă dacă nu ați mâncat de ore întregi. În plus față de cele șapte sfaturi de mai sus, încercați să mâncați mai puține alimente dintr-o cutie alimente foarte procesate, în special mâncăruri, adesea încurajează consumul excesivcântăriți-vă în mod regulat, dar nu atât de des încât să vă înnebuniți sau să vă deprimați urmărind număr pe scară și concentrați-vă atât pe calitate, cât și pe cantitate atunci când vine vorba de ceea ce mâncați.

Cum să pierzi grăsimea permanentă. Beginner's guide to fitness

Alimentele bogate în nutrienți, cum ar fi cerealele integrale, fasolea, fructele și legumele mai ales când sunt în sezonproteinele slabe, lactatele cu conținut scăzut de grăsimi sau fără grăsimi și grăsimile sănătoase nuci, semințe, avocado și ulei de măsline ar trebui să fie fundamentul oricărui plan de dietă.

Melina Jampolis, M. Pentru mai multe de Dr. Melina Jampolis, click aici. Pentru mai multe informații despre pierderea în greutate, faceți clic aici.

Utildiscuții