Pierderea în greutate mituri și adevăruri. 10 mituri și adevăruri despre pierderea în greutate - Simptome - 2021

Mituri și adevăruri despre diete
  1. Mituri și adevăruri despre diete Cum pot slăbi rapid
  2. Pierderi subțiri ale scăderii în greutate a aerului
  3. 10 mituri și adevăruri despre pierderea în greutate - Simptome -
  4. Adam ruinează pierderea în greutate completă

Pierderea în greutate presupune efectuarea unor mici schimbări de care te poți ține mai mult timp. Asta înseamnă să fii mai activ fizic în rutina ta zilnică.

pierderea în greutate mituri și adevăruri

Adulții ar trebui să facă cel puțin de minute de activitate fizică - cum ar fi mersul rapid sau mersul pe bicicletă - în fiecare săptămână, iar cei care sunt supraponderali vor avea nevoie de mai mult decât atât pentru a pierde în greutate. Pentru a slăbi, trebuie să arzi mai multe calorii decât consumi. Acest lucru poate fi obținut mâncând mai puțin, făcând mai mult sport sau, cel mai bine, o combinație a ambelor.

Cu toate acestea, dacă încercați să înlocuiți ingredientele cu alternative mai sănătoase, veți constata că mâncarea va costa mai puțin. Consumă carbohidrați din cereale integrale, precum orez brun și pâine integrală, cartofi cu coajă pentru a crește aportul de fibre și nu prăji alimentele cu amidon când încerci să slăbești.

Adevaruri despre pierderea in greutate

De fapt, ele pot duce uneori la creșterea în greutate. Principala problemă este că acest tip de dietă este prea greu de ținut. De asemenea, este posibil să lipsești organismul de nutrienții esențiali. Corpul tău va avea un consum redus de energie și te poate face să poftești la alimente cu un pierderea în greutate mituri și adevăruri ridicat de grăsimi și zahăr.

Aceste procese au nevoie de energie, iar cantitatea de energie necesară variază de la individ la individ, în funcție de factori precum greutate, vârstă, sex și gene. Se susține că anumite alimente și băuturi îți pot crește metabolismul, ajutând organismul să ardă mai multe calorii și, astfel, ducând la pierderea în greutate.

pierderea în greutate mituri și adevăruri

Există puține dovezi științifice în acest sens. Există o serie de medicamente prescrise de către medic pentru pierderea în greutate.

pierderea în greutate mituri și adevăruri

Există, de asemenea, și alte produse pe piață pentru pierdere în greutate, fără prescriere, fără licență, care pot conține ingrediente dăunătoare pentru sănătate. Dacă ești îngrijorat de greutatea ta, consultă medicul de familie sau un alt profesionist din domeniu.

Unele alimente cu conținut scăzut de grăsimi pot conține, de asemenea, un nivel ridicat de zahăr.

pierderea în greutate mituri și adevăruri

Mulți oameni au nevoie de o gustare între mese pentru a menține nivelul de energie, mai ales dacă au un stil de viață activ. Alege fructe sau legume în loc de ciocolată și alte gustări bogate în zahăr, sare și grăsimi. Apa este esențială pentru o sănătate bună.

Account Options

Uneori, setea poate fi confundată cu foamea - dacă îți este sete tinzi să mănânci mai mult. Pentru a pierde în greutate și a te menține așa, trebuie să pierderea în greutate mituri și adevăruri cantitatea de calorii pe care o consumi. Dar săritul meselor cu totul poate duce la oboseală și lipsirea de nutrienții esențiali.

pierderea în greutate mituri și adevăruri

De asemenea cresc șansele de a lua mai multe gustări cu conținut ridicat de grăsimi și zahăr, ceea ce ar putea duce la creșterea în greutate.

Utildiscuții