Kopi slimming v26,

Delgada Slimming Coffee Little Rock Day Spa

Semințe de chia - superaliment sau hype media?

Verde Slimming Coffee achiziționează un Krasnoyarsk

Joi, 19 aprilie Autor Dr. Anul trecut, Până în anulaceastă cifră trebuia să ajungă la kopi slimming v26 Departe de a fi un fenomen nou, oamenii au mâncat minusculele semințe negre ale plantei Salvia Hispanica încă din î. După porumb și fasole, semințele de chia au fost cultura de bază a mai multor societăți precolumbiene. De fapt, aztecii și mayașii nu numai că au consumat semințe de chia ca alimente, dar, datorită presupuselor lor beneficii pentru sănătate, i-au transformat și în medicamente.

kopi slimming v26

Deci, care sunt beneficiile acestui superaliment din America Centrală pentru sănătate și cât de puternice sunt dovezile? Conținutul de fibre, zahărul din sânge și pierderea în greutate Conținând între 34 și 40g de fibre dietetice la g porție, semințele de chia conțin mai multe fibre decât quinoa, semințe de in, amarant, migdale și fructe uscate. Având în vedere că FDA Food and Drug Administration recomandă în prezent un aport de fibre între 25 și 30g pe zi, semințele de chia sunt un aliment cu o valoare excelentă pentru a vă satisface cerințele zilnice de fibre.

kopi slimming v26

Dar, ce este atât de grozav la fibra în kopi slimming v26 rând? Fibrele dietetice sunt esențiale pentru menținerea unui sistem digestiv sănătos.

Compoziție de cappuccino Slimming cafea Turboslim

Fibrele insolubile, care nu se dizolvă în apă, ajută la formarea scaunelor mai voluminoase și mai moi, care sunt mai ușor de trecut. Un alt tip de fibre, fibrele solubile, se dizolvă în apă și kopi slimming v26 o substanță asemănătoare gelului în tractul digestiv care poate ajuta la întârzierea și prevenirea creșterilor rapide ale nivelului de zahăr din sânge.

Manfaat Kopi dalam Menurunkan Berat Badan selama Diet?

Atât fibrele solubile, cât și cele insolubile au, de asemenea, avantajul de a promova sațietatea - te fac să te simți mai plin, mai repede. Pe această notă, un mic studiu efectuat pe 15 subiecți a comparat efectul consumului de semințe kopi slimming v26 chia și in asupra nivelului de sațietate și glicemie. În timp ce ambele alimente au susținut creșteri mai ușoare ale zahărului din sânge, semințele de chia cheltuite superioare semințelor de in la niveluri crescute de sațietate.

Lookatool Top Vest Tank Shirt Blouse Cami Top Women Casual Sleeveless Crop

Un potențial corolar este faptul că, prin promovarea sațietății, semințele de chia ar putea ajuta la pierderea în greutate. Din păcate, dovezile de aici nu sunt deosebit de copleșitoare.

Înun studiu controlat randomizat, în care 75 de persoane supraponderale kopi slimming v26 obeze fie au luat suplimente de semințe de chia, fie un placebo în decurs de 12 săptămâni, nu a găsit niciun efect al semințelor de chia asupra greutății și compoziției.

kopi slimming v26

Totuși, kopi slimming v26 cum se întâmplă adesea în știința medicală, acesta nu este în niciun caz un caz tăiat și uscat. Înun alt studiu controlat randomizat a urmărit greutatea corporală a 77 de persoane supraponderale și obeze cu diabet de tip II. Toți subiecții au fost supuși unei diete cu restricții calorice de 6 luni, jumătate dintre subiecți consumând în fiecare zi semințe de chia în valoare de kcal, în timp ce cealaltă jumătate a consumat kcal dintr-un amestec de ovăz-tărâțe.

La sfârșitul perioadei de 6 luni, cei din grupul de semințe de chia au înregistrat reduceri semnificativ mai mari în greutate 1,9 kg față de 0,3 kg și circumferința taliei 3,5 cm față de 1,1 cm.

Delgada Slimming Coffee

La rândul lor, acizii grași polinesaturați omega-3 sunt asociați pe scară largă cu inflamația redusă, îmbunătățirea sănătății cardiovasculare și funcționarea creierului mai bună. Deci, punând două și două împreună, semințele de chia și conținutul lor ridicat de omega-3, trebuie să fie minunat pentru sănătatea ta, nu?

kopi slimming v26

Din păcate, este ceva mai complicat de atât. Pentru a fi precis, semințele de chia sunt bogate într-un anumit tip de acid gras omega-3 - acidul alfa-linolenic ALA.

Cu toate acestea, corpul nostru folosește în mod obișnuit acizi grași omega-3 acid eicosapentaenoic [EPA], acid docosapentaenoic [DPA] și acid docosahexaenoic [DHA] pentru fabricarea membranelor celulare, hormoni și molecule antiinflamatorii importante.

Semințe de chia - superaliment sau hype media?

Mai mult, DHA și EPA care se găsesc în uleiurile de pește sunt legate în mod specific de inflamația scăzută și de o sănătate mai bună a vara 28 de zile subțire. Cu toate acestea, unele dovezi sugerează că consumul a 25g de semințe de chia măcinate pe zi pe parcursul a 10 săptămâni duce la niveluri crescute de EPA precum și ALA în sânge.

Sunt necesare mai multe cercetări, dar se pare că semințele de chia vă pot crește nivelul de omega-3 și vă pot optimiza raportul omega omega-3, lucru care, în funcție de genele APOA5, este deosebit de important pentru kopi slimming v26 nivelurilor sănătoase de trigliceride din sânge.

  • Rx pierde din greutate
  • Cum a pierdut kim biermann în greutate
  • And with natural caffeine you'll get energy for hours.
  • Cat ati slabit cu dieta disociata
  • Spălător de corp de pierdere în greutate termică
  • Pierderea în greutate studiu de cercetare nc
  • Pe lângă acest beneficiu uimitor, curcumina ajută, de asemenea, la stabilizarea zahărului din sânge și a fost demonstrat în mai multe studii clinice pentru a preveni apariția diabetului la persoanele cu nivel ridicat de zahăr din sânge [i].
  • Sprint pentru a arde rapid grăsimi

Când vine vorba de efectul semințelor de chia asupra inflamației și sănătății cardiovasculare, există studii limitate disponibile. Două studii au observat scăderi kopi slimming v26 ale markerilor inflamatori care circulă în sânge, în timp ce alte două studii nu au demonstrat niciun efect semnificativ.

Este o poveste similară în ceea ce privește tensiunea arterială, există prea puține cercetări publicate în jur și studiile existente sunt dezamăgite de numărul mic de subiecți. Alte beneficii nutriționale Deși impactul semințelor de chia asupra pierderii în greutate, inflamației și sănătății cardiovasculare poate fi discutabil, nu există nicio îndoială că semințele de chia au multe beneficii nutriționale.

PUTEREA MAGICĂ DE SLIMIRE

Semințele de chia sunt, de asemenea, foarte bogate în magneziu, fier, calciu. De fapt, o porție de chia de g conține mg de calciu, de aproximativ cinci ori mai mult decât greutatea echivalentă a laptelui!

kopi slimming v26

Deci, dacă doriți să adăugați semințe de chia în dieta dvs. Sper că v-a plăcut acest articol. Vă rugăm să citiți celelalte bloguri ale mele:.

Utildiscuții