Gluteus maximus pierdere de grăsime, CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN FUND: 12 EXERCIȚII ȘI ALTE METODE - MEDICAL

Pierderea greutății feselor

Pierderea de grăsime din fund este un obiectiv obișnuit de fitness. Există multe moduri în care o persoană poate realiza acest lucru. Există trei mușchi majori în fund.

gluteus maximus pierdere de grăsime slim în jos wordpress

Acestea sunt gluteus maximus, gluteus minimus și gluteus medius. Deși nu este posibilă reducerea la fața locului a pierderii de grăsime într-o anumită zonă, reducerea totală a grăsimii corporale în timp ce tonifiază mușchii feselor poate duce la fese mai slabe și mai bine definite. În acest articol, detaliați exercițiile care îi ajută pe oameni să piardă grăsimea în tot corpul, în timp ce adaugă formă mușchilor fesierului și coapsei. De asemenea, enumerăm alte metode care pot ajuta oamenii să-și atingă forma dorită a corpului.

Exerciții Încercați următoarele exerciții pentru a pierde grăsimea din fund și pentru a tonifica mușchii coapselor și gluteilor: 1.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA DIN FUND: 12 EXERCIȚII ȘI ALTE METODE - MEDICAL

Alergare Alergatul este un exercițiu excelent pentru pierderea în greutate a întregului corp. Alergarea tonifică mușchii picioarelor și feselor, ceea ce conferă coapselor și feselor o formă mai definită. Această activitate aerobă îmbunătățește, de asemenea, funcția inimii și a plămânilor și întărește corpul inferior.

De asemenea, în afară de pantofii de susținere, nu necesită echipament special.

gluteus maximus pierdere de grăsime afinele ajută la pierderea în greutate

Alergarea este mai bună decât mersul pe jos pentru pierderea de grăsime, deoarece arde mai multe calorii. Un studiu din a constatat că, peste 1. Cu toate acestea, autorii studiului au ajuns la concluzia că, chiar dacă o persoană nu este capabilă să alerge, mersul pe jos este, de asemenea, o opțiune foarte bună pentru arderea caloriilor și a grăsimilor în comparație cu odihna. Antrenament de intensitate mare Oamenii ocupați care doresc să piardă grăsimea de la capăt pot urma antrenamente de intensitate mare HIIT.

Conform unui sondaj la nivel mondial privind tendințele de fitness pentruHIIT este cea mai populară tendință de fitness la nivel global. HIIT implică depunerea efortului maxim într-o activitate specifică pentru o perioadă scurtă. Aceasta este urmată de o perioadă mai lungă, într-un ritm mai lent. Sesiunile HIIT sunt antrenamente intense, deci tind să aibă o durată mai scurtă decât activitățile de intensitate moderată.

De exemplu, după o perioadă de încălzire, HIIT poate implica următoarele: alergând pe bandă cu o viteză de 7 mile pe oră mph timp de 1 minut alergând 2 minute la 5 mph repetând acest model timp de aproximativ 15 minute înainte de răcire Cercetările din sugerează că HIIT poate fi mai eficient în reducerea grăsimii corporale decât alte tipuri de exerciții. Un alt studiu raportează că HIIT este o gluteus maximus pierdere de grăsime bună pentru controlul obezității datorită eficienței sale în timp.

gluteus maximus pierdere de grăsime pierderea în greutate jad

Urcarea în trepte Pașii de urcare este o modalitate ușoară de a tonifica fesierii, păstrând în același timp inima și plămânii sănătoși.

Urcarea în trepte mărește forța și tonusul muscular în fund și picioare. Există diferite moduri de a lucra acești mușchi: folosind mașini de trepte la o sală de sport urcând în trepte drumeții în sus folosind un zid de cățărat sau de bolovan Urcarea în trepte poate oferi și alte beneficii pentru sănătate.

În acest studiu, femeile au început urcând un zbor de de scări o dată pe zi în săptămâna 1, apoi crescând treptat urcările de cinci ori în fiecare zi până în săptămâna 7. Nu au făcut alte modificări dietetice sau de stil de viață în timp ce participau la acest studiu.

gluteus maximus pierdere de grăsime poate cheat mese vă ajută să pierdeți în greutate

Squats Squats sunt o parte majoră a multor planuri de exerciții. Acest lucru se datorează probabil capacității lor de a lucra mai mulți mușchi în fund, picioare și abdomen în același timp. Un studiu dincare a apărut în Jurnalul de kinetoterapie ortopedică și sportivă, a examinat efectele diferitelor exerciții asupra gluteus maximus și gluteus medius.

Oamenii de știință au descoperit că genuflexiunile cu un singur picior erau o opțiune bună pentru activarea atât a gluteus maximus, cât și a gluteus medius. Pentru a efectua o ghemuit cu un singur picior: Extindeți brațele în fața corpului. Stai pe piciorul stâng și extinde piciorul drept drept în față, cât mai sus posibil. Coborâți încet fundul cât mai aproape de podea, menținând în același timp piciorul ridicat. Spatele trebuie să fie drept și genunchiul stâng în linie cu piciorul stâng.

Reveniți la poziția de pornire. Repetați de mai multe ori înainte de a trece la piciorul drept. Dacă nu este posibil să se realizeze ghemuituri cu un singur picior, ghemuiturile obișnuite sunt, de asemenea, eficiente.

Newest ideas

Pentru a face acestea: Extindeți brațele în fața corpului. Păstrați picioarele la lățimea umerilor. Coborâți încet fundul cât mai aproape de podea, fără a recetas para dieta alcalina pdf echilibrul.

Spatele trebuie să fie drept, iar genunchii să nu se deplaseze în fața degetelor. Repetați de mai multe ori. Pentru a crește intensitatea, țineți greutățile în mâini în timp ce vă ghemuiți. O altă variantă este split-squat, în timpul căreia o persoană execută genuflexiuni cu gluteus maximus pierdere de grăsime separate. Un studiu realizat la scară mică din a constatat că împărțirile împărțite au avut cel mai mare impact asupra gluteus maximus, în comparație cu impasurile și diminețile bune.

Lunges Lunges este un alt exercițiu de forță a corpului inferior care activează și tonifică gluteus maximus. Variațiile includ lunges lateral, înainte și transversal. Înfundarea de bază în față lucrează, de asemenea, pe coapse și vițe. Pentru a efectua o lovitură: Stați cu picioarele la distanță de șold. Faceți un mare pas înainte cu piciorul stâng.

Coborâți încet corpul, îndoind ambii genunchi la 90 de grade. Nu permiteți genunchiului drept să atingă solul sau genunchiului stâng să treacă peste degetele piciorului stâng. Reveniți în poziția în picioare.

Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?

Deadlift cu un singur picior Gluteus maximus pierdere de grăsime acționează partea inferioară a corpului, îmbunătățesc echilibrul și întăresc mușchii abdominali și lombarii. Efectuarea unui deadlift cu un singur picior activează și mușchii glutei.

Urmați aceste instrucțiuni pentru a face un deadlift cu un singur picior: Stai pe un picior cu mâinile pe laturi. Întindeți celălalt picior în spate. Păstrați spatele plat și umerii înapoi. Înclinați-vă înainte de șolduri până când există o întindere în ischiori. Nu lăsați pieptul să cadă sub șolduri. Repetați de mai multe ori, apoi schimbați partea. Dacă acest lucru este prea intens, așezați ușor piciorul care nu se sprijină pe podea.

gluteus maximus pierdere de grăsime cea mai bună curățare pentru a reduce pierderea în greutate

Pentru a crește intensitatea exercițiului, utilizați greutăți de mână. Răpire de șold lateral Exercițiile de răpire a șoldului situate lateral sunt eficiente pentru întărirea mușchiului gluteus medius. Pentru a face acest exercițiu: Începeți întinzându-vă pe o parte și susținând capul cu brațul sau mâna.

Păstrați genunchii drepți și picioarele împreună.

Mușchiul Gluteus maximus: anatomie, funcție și exerciții - Bretele June

Ridicați încet piciorul de sus cât mai sus posibil fără a întoarce bazinul înapoi sau înainte. Coborâți piciorul încet pentru a reveni la poziția inițială. Repetați de mai multe ori pe fiecare parte.

Folosiți greutăți pentru gleznă pentru a crește intensitatea acestui exercițiu. Plimbare laterală a benzii Consolidați și stabilizați șoldurile și genunchii cu o plimbare laterală pe bandă, care lucrează și mușchiul gluteus medius. Acest exercițiu este o activitate utilă de încălzire înainte de alergare, sărituri și alte activități.

CUM SE REDUCE PERMANENT GRĂSIMEA DIN FESE - GRĂSIME CORPORALĂ -

Pentru a face mersul pe bandă laterală: Luați o bandă de rezistență și așezați-o sub bilele picioarelor. Asigurați-vă că banda rămâne plată împotriva pantofilor. Întindeți picioarele la lățimea umerilor. Distribuiți greutatea uniform pe gluteus maximus pierdere de grăsime picioare.

Îndoiți ușor genunchii pentru a obține o poziție semi-ghemuit, strângeți glutii și mușchii miezului. Cu un picior, faceți un mic pas de aproximativ 3 centimetri lateral. Mutați celălalt picior în aceeași direcție, din nou aproximativ 3 inci. Faceți 10 pași ca acesta, apoi faceți același lucru în cealaltă direcție.

Pentru a gluteus maximus pierdere de grăsime acest exercițiu mai dificil, alegeți o bandă cu un nivel mai mare de rezistență. Alte metode de slăbire Pentru cele mai bune rezultate, combinați activitățile enumerate mai sus cu aceste alte sfaturi pentru pierderea în greutate: 9. Antrenează-te regulat Coerența este esențială pentru a vedea rezultatele. Mențineți o rutină de exerciții care combină exercițiile aerobice și antrenamentul de forță pentru cele mai bune beneficii gluteus maximus pierdere de grăsime întregul corp.

  1. Pune-ți butonul la treabă Grăsimea face prieteni cu oamenii din diferite locuri.
  2. Duşmanii feselor ferme: greşeli pe care le faci şi riscuri la care te expui
  3. Pierde grăsime în fese - Întrebări frecvente despre Mărirea feselor fără operație
  4. Dieta ce te Scapa de Aripioare Pierde grăsime în fese, Cum să mănânce pentru a pierde in greutate in fese Iată o listă a cauzelor pentru care nu te bucuri de un posterior ferm.
  5. Cum să ridici cu ușurință un fund înclinat - Sănătate -

Comitetul consultativ al ghidurilor de activitate fizică sugerează că adulții efectuează cel puțin de minute de activitate aerobă de intensitate moderată sau 75 de minute de activitate de intensitate viguroasă, săptămânal.

De asemenea, ei recomandă activități de întărire musculară cel puțin de două ori pe săptămână. Mănâncă o dietă echilibrată și practică controlul porțiunilor Pentru a slăbi, o persoană trebuie să ia mai puține calorii decât arde corpul. Aceasta se numește deficit de calorii.

Pentru a pierde 1 lire sterline, o persoană are nevoie de un deficit caloric de 3. Practicarea controlului porțiunilor este o modalitate rapidă de a face acest lucru. Cercetările subliniază importanța gestionării dimensiunilor porțiilor pentru a reduce aportul de calorii și pentru a preveni creșterea în greutate. Strategiile simple pentru a rămâne satisfăcut cu o dietă sănătoasă includ: umplerea cu alimente bogate în fibre, cum ar fi fructe, legume, fasole și linte consumul de surse gluteus maximus pierdere de grăsime de proteine, inclusiv pește, tofu și leguminoase adăugând o sursă de grăsimi benefice la mese, cum ar fi măsline, nuci, semințe și avocado evitarea alimentelor procesate și a meselor de luat gluteus maximus pierdere de grăsime sărind peste alimentele umplute cu zahăr și sodele schimbul gluteus maximus pierdere de grăsime carbohidrați rafinați pâine albă, paste albe sau orez alb pentru versiunile integrale pâine integrală, paste brune sau orez brun bând un pahar cu apă înainte de mese mestecând alimentele încet Reduceți stresul Stresul determină corpul să elibereze un hormon numit cortizol.

Cortizolul afectează metabolismul și stimulează pofta de zahăr și alți carbohidrați rafinați. Acest lucru face ca grăsimea să se acumuleze în organism. Persoanele care au un nivel ridicat de stres sunt mai predispuse să se simtă obosite, deci poate fi tentant să comanzi mâncare rapidă în loc să gătești o masă sănătoasă acasă. Ar putea însemna, de asemenea, că exercită mai puțin. Aceste obiceiuri pot duce rapid la creșterea în greutate. Următoarele sfaturi pot ajuta o persoană să reducă nivelul de stres: exerciții fizice regulate, chiar dacă este doar o plimbare zilnică consumul unei diete echilibrate.

Utildiscuții