Faza de inducție a pierderii în greutate. Dieta Atkins: esența, etapele, eficacitatea pierderii în greutate

Pierderea în greutate în faza de inducție

Recomandări ale experților Teoria din spatele dietei Atkins este că, prin limitarea strictă a aportului de carbohidrați, îți poți forța corpul să ardă grăsimi stocate pentru energie, ducând la pierderea în greutate.

Urmăritorii planului trec prin patru etape. Prima fază, cunoscută sub numele de faza de inducție, este cea mai restrictivă.

Cum funcționează dieta Atkins

Experții medicali, cum ar fi Dr. Lawrence Cheskin, de la Centrul de Management al Greutății Johns Hopkins, avertizează că programele bogate în proteine, cu conținut scăzut de carbohidrați, cum ar fi dieta Atkins, pot să nu fie sănătoase sau să ducă la pierderea în greutate durabilă.

Cantitatea de pierdere în greutate Faza de inducție durează de obicei două săptămâni.

pierdere în greutate silverdale

În acest timp, susținătorii susțin că un dieter mediu ar putea să piardă până la 15 kilograme faza de inducție a pierderii în greutate respectă regulile planului. Acestea includ consumul de 18 până la 22 de grame de carbohidrați în fiecare zi, cu 12 până la 15 grame furnizate de legume nestarhiare.

Nu sunt permise boabe, fructe sau zaharuri în timpul inducției.

Cum să mănânci grăsime și să scapi de greutate cu dieta Dr. Atkins '

Lungimea fazei de inducție Dieterii pot alege să rămână în faza de inducție mai mult de două săptămâni dacă preferă să continue să piardă în greutate într-un ritm rapid, spune Atkins. După săptămânile inițiale, aceste persoane care fac dietă sunt sfătuiți să adauge nuci și semințe la alimentele permise în Inducție.

pot sări peste să ți pierzi grăsimea buric

Cantitatea de greutate pierdută în această fază prelungită va varia în funcție de cât timp alege dieta să limiteze aportul de carbohidrați la 20 de grame.

Dacă dorește, poate continua să urmeze liniile directoare de inducție până când ajunge la 15 kilograme din greutatea țintă.

im pierderea în greutate im yoona

Rezultatele cercetării Un studiu publicat în "The British Medical Journal" în a stabilit că dietele Atkins care urmează planul de bază - inclusiv o fază de inducție de două săptămâni - au pierdut în medie 10 kilograme în patru săptămâni, mai mult decât au fost pierdute de alte persoane care au urmat -planuri de înlocuire a grăsimilor, cu conținut scăzut de calorii sau a meselor.

Cu toate acestea, după patru săptămâni, dietele Atkins nu au slăbit mai repede decât persoanele care au urmat alte programe. Recomandări ale experților În timpul fazei de inducție, dietele Atkins nu consumă cantitatea zilnică recomandată de fibre sau carbohidrați în timp ce mănâncă o cantitate mare de grăsimi.

Cum să urmezi dieta Dr. Atkins ' Linia de jos Dieta Atkins este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, de obicei recomandată pentru pierderea în greutate. În ultimii 12 ani, peste 20 de studii au arătat că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați, fără a fi nevoie de contorizarea caloriilor, sunt eficiente pentru pierderea în greutate și pot duce la îmbunătățiri ale sănătății. Cum să mâncați grăsimi și să pierdeți greutatea cu dr.

David Katz, spune că acest tip de tip de alimentație vă poate crește riscul de colesterol ridicat din sânge și boli de inimă. Lipsa de fructe și lapte în faza de inducție poate provoca, de asemenea, deficiențe în substanțe nutritive, cum ar fi calciu și vitamina C. Se recomandă o slăbire lentă, constantă de 1 până la 2 kilograme pe săptămână, ca fiind mai sănătoasă decât pierderea rapidă în greutate care poate apărea în timpul inducției.

Utildiscuții