Consumul macro pentru pierderea în greutate. Raportul proteine, grăsimi și carbohidrați pentru pierderea în greutate

Macros Contează pentru pierderea în greutate

Deci, ce este deficitul caloric? Suficient de simplu, luați numărul de calorii pe care ar trebui să le consumați pentru a vă putea menține greutatea corporală actuală, așa cum este.

Numără macro pentru

Aceasta se numeștehomeostazia energetică. Pierderea de grăsime din sprintă calculat acest număr, reducerea acestuia în dieta zilnică va duce la undeficit, care în cele din urmă, este o dietă.

  • Dieta de slabit 4 kg in 7 zile
  • Macro plan de masă pentru pierderea în greutate |
  • Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate |
  • Cum să calculezi macronutrienții tăi pentru o dietă flexibilă și dieta IIFYM

Pare destul de ușor, nu? Cu toate acestea, există unele aspecte ale deficitului caloric care pot merge prost, provocând un echilibru nesănătos în corpul dumneavoastră.

Macros Contează pentru pierderea în greutate

Problema cheie Dacă reduceți numărul de calorii din aportul zilnic, este posibil să reduceți și mineralele și substanțele nutritive de care corpul dumneavoastră are nevoie pentru a prospera într-un mod sănătos. Această reducere poate determina deficitul caloric să se transforme în ceva numit adeficit macro-nutritiv.

Ei bine, Shannon Eng, un specialist certificat în nutriție în fitness și femeia din spatele caligirlgetsfit, este aici pentru a dezbate acel mit o dată pentru totdeauna. În urmă cu câteva zile, Eng a ieșit la o cină târziu cu o pereche de prieteni și a comandat spaghete. De asemenea, merită remarcat faptul că fiecare corp este diferit; cercetările arată că factorii individuali precum metabolismul, hormonii și nivelul insulinei pot juca toate rolul în modul în care corpul tău procesează și depozitează carbohidrații. În plus, tipurile de carbohidrați pe care le consumați târziu noaptea pot avea un impact negativ asupra greutății pe termen lung.

Aceasta înseamnă că, atunci când nu introduceți suficientă cantitate și tipuri de alimente în sistemul dvs. Știți deja că a mânca prea mult poate provoca obezitate și alte tulburări. Cu toate acestea, alipsa din substanțele nutritive și minerale de care are nevoie corpul dumneavoastră poate duce de fapt la sindroame de deficiență.

Numără macro-uri bune pentru pierderea în greutate Numără macro pentru Add: dinihapy39 - Date: - Views: - Clicks: De exemplu, nucile se numără printre elementele cheie pentru siluetă! Susu l-bărbații pierd în greutate xls pierdere în greutate rezistență maximă, cum să slăbești greutatea corporală superioară jicama bun pentru pierderea in greutate.

Deci, de ce discutăm despre malnutriție și deficit de macro-nutrienți? Atunci când taie alimente specifice, bogate în substanțe nutritive, le refuză corpului capacitatea de a se îngrășa - sigur - dar îi refuză și nutrienții esențiali de care are nevoie pentru a funcționa la un nivel sănătos.

Deci, de unde știi ce macrocomenzi ar trebui să tai și pe care să le păstrezi? Există atât de multe diete cu conținut consumul macro pentru pierderea în greutate de carbohidrați, fără carbohidrați, care pot părea o referință suficient de bună.

Ce sunt macros?

Cu toate acestea, cunoașterea cantității de carbohidrați, grăsimi și proteine de care organismul încă mai are nevoie în timpul unei diete este extrem de importantă pentru sănătatea ta. Întrebările dvs.

Macro plan de masă pentru pierderea în greutate Greutate macro plan Add: ucuzypa56 - Date: - Views: - Clicks: Există o mare varietate de motive pentru care oamenii sunt rezistenți la scăderea în greutate. Poate crește pierderea în greutate. De exemplu, dacă aveți o greutate de de lire sterline 68 kg ar trebui sa consume cel putin 54 de grame de proteine in fiecare macro plan de masă pentru pierderea în greutate zi. Operația de mișcorare a stomacului favorizează pierderea în greutate. Macro plan de masă pentru pierderea în greutate Şi macro plan de masă pentru pierderea în greutate astfel ai de câştigat prin pierderea a până la 3 kilograme de lichide reţinute în corp odată ce ai început un plan de exerciţii fizice.

Ce macro este cel mai bine de tăiat pentru a atinge deficitul caloric? Cu câteva decenii în urmă, chiar și medicii își îndrumau pacienții pentru a reduce o combinație a aportului de carbohidrați, grăsimi și proteine.

consumul macro pentru pierderea în greutate

Din păcate, în anii '80 și '90, aceștia nu erau sută la sută conștienți de beneficiile pentru sănătate asociate acum cu grăsimea - ținând cont de convingerea învechită că consumul de grăsime va duce la grăsime corporală. Deci, pe atunci, sfatul de bază ar fi reducerea sau eliminarea tuturor!

Consum de calorii și diete sănătoase

Cu toate acestea, răspunsul la original constă în concentrarea asupra nivelurilor de carbohidrați. Reducerea carbohidrațiloreste cea mai optimă metodă dacă doriți să vă îmbunătățiți compoziția corpului, în special.

S-a dovedit că o reducere a carbohidraților în masa de dimineață și în timpul prânzului este eficientă, deoarece corpul este gata și gata să meargă dimineața după ce a postit în timpul nopții.

consumul macro pentru pierderea în greutate

Reducerea în carbohidrați vă va ajuta să creșteți metabolismul corpului și să vă mențineți mai plin de viață mai mult timp - de vreme ce puteți ajunge la proteine. Bine, dieta mea este acoperită - ce activitate ar trebui să fac? Pentru a vă susține eforturile de slăbire, mișcarea și activitatea constantă vă pot ajuta.

Dacă începeți de la puțină la nicio mișcare în timpul săptămânii, vă recomandăm să începeți cu dezvoltarea capacității aerobice.

consumul macro pentru pierderea în greutate

Faceți de minute de mișcare - cum ar fi mersul pe jos, jogging, mersul cu bicicleta sau chiar înotul - înainte de a încorpora o activitate mai riguroasă. Cheia aici este să vă construiți rezistența.

Odată ce vă simțiți mai confortabil, vă puteți arunca într-un antrenament HIIT— antrenament la intervale de intensitate mare. Bine, să vorbim despreEMS.

consumul macro pentru pierderea în greutate

Deoarece EMS, atunci când se face de unul singur, nu este eficient în arderea caloriilor - deci nu este eficient doar ca pierderea în greutate - trebuie să îl asociați cu mișcarea. EMS este specializat în construirea forței - ceea ce este perfect pentru dvs. Cu toate acestea, stimularea este eficientă și atunci când efectuați exerciții aerobe și consumul macro pentru pierderea în greutate. Când se face simultan, SME și mișcarea pot ajuta la arderea grăsimilor și la construirea musculară eficient - angajând atât sistemul cardiovascular, cât și rezistența musculară.

Utildiscuții